zondag 29 maart 2009

De skelter van Maarten

Hoi,ik ben Maarten.
Ik heb een nieuwe skelter gekregen voor maar €40 euro.
Hij is dus 2dehans.
Er hing een briefje bij de plus.(plus van EE in Gouda)
Want niet iedereen woont in Gouda.
Zoals Virgil,hij woont in Nieuwekerk aan de ijssel.
Ik vraag mij af waarom hij niet in Nieuwekerk op school zit.
Ik ga het aan hem vragen.
We zijn nu bezig met taal.
Ik kan het niet aan hem vragen.
Nu weer over mijn skelter.
Hij is blauw met rood.
Mijn juf vroeg of het merk berg is of dat het echt een bergskelter is.
Ik zei:allebei.
Het is heel moeilijk om met mijn skelter de berg op te rijden.
Maar er af is niet zo moeilijk.
Dan race ik er heel hard af.
We hebben zo pauze.
Het is nu 9:35.
Ik heb echt zin in pauze.
Ik heb het niet de hele tijd over mijn skelter.
Ik heb het over andere dingen/mensen.







Geen opmerkingen: