vrijdag 13 maart 2009

De auditie.

Hoi,ik ben Maarten.
Ik heb een balletauditie gedaan op het KC=Koninklijk conservatorium.
Ik heb een T-shirt van het KC.
Maar nu gaan we weer praten over mijn auditie.
Dit is de kleur van mijn T-shirt.
Het spannende is of ik wordt aangenomen.
Ik ben:AANGENOMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vanaf 1 september doe ik mee aan de zaterdaglessen.
Op 7 maart heb ik een auditie gedaan.
In 2010 moet ik in maart een auditie doen om op die school te komen.
Dan ga ik van deze school af.
Dan moet ik in een gastgezin.
Want het KC zit in Den Haag.
En ik woon in Gouda.
Ik vind het wel jammer dat ik van deze school af moet.
Maar ik moet wel de auditie in 2010 halen.
Anders kom ik niet op die school.
Het is al 10 voot 12.
Als iemand mij wil spreken.
Ik zit in groep 5 bij juf Monique.
Ik vind het heel spannend.
Ik zit maar te piekeren om niets.
Nou..............het is wel spannend.
Want als ik volgend jaar de auditie niet haal zit ik niet op die school.
Als ik volgend jaar de auditie haal,ben ik heel blij.
Ik ga er voor.


Geen opmerkingen: